Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

duminică

COLTUNASI CU BRANZA



pentru acesti coltunasi am primit inspiratie de la ina http://retete-ina.blogspot.com/2011/03/coltunasi-cu-branza-si-friptura-de.html
cand am vazut retetele ei mi-am spus ca neaparat trebuie sa fac si eu, insa i-am facut in varianta dulce si a iesit ceva senzational.

INGREDIENTE:
pentru aluat:
aproximativ  200 gr faina
2 oua
10 ml  apa minerala,sare
pentru umplutura:
1/2 pachet branza de vaci
4-5 linguri dulceata de visine
pentru tavalit coltunasii:
1 cub de unt
100 gr.pesmet
1 plic zahar vanilat
2-3 linguri zahar tos

intr-o oala incapatoare punem apa la fiert cu cateva picaturi de ulei si sare

facem un aluat din oua apa si sare
pe blatul de lucru infainat, intindem o foaie suptire din aluat
taiem cercuri cu forma de coltunasi
daca nu avem forma putem folosi un pahar
cercul de aluat se pune in forma de coltunasi se adauga o lingura din compozitia de branza cu dulceata
strangem bine
si am obtinut coltunasul
daca nu avem forma, dupa ce impaturim coltunasii, pe margine presam cu dintii unei furculite pentru a nu iesi umplutura in timpul fierberii
dupa ce am pregatit toti coltunasii, preparam pesmetul

intr-o tigaie topim untul, adaugam pesmetul,il prajim putin,adaugam zaharul vanilat si zaharul tos
coltunasii ii punem la fiert in apa clocotita si ii lasam sa fiarba pana isi dubleaza volumul
cu atentie ii scoatem cu o spumiera, si ii tavalim prin pesmet

sunt extrem de deliciosi,serviti calzi

4 comentarii: