Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

marți

SALATA DE VINETE CU SMANTANA

Servus dragii mei,

In speranta ca cineva imi urmareste blogul, incep timid sa postez retete realizate si muncite de propriile mele maini.Deci, azi am creeat o delicioasa si nemaipomenita salata de vinete smantana si ceapa.

INGREDIENTE:
1 pachet de 400 gr.vinete coapte congelate
100 ml.ulei de floarea soarelui
sare dupa gust
2 linguri mari de smantana
1 ceapa mica  alba sau rosie

Reteta este extrem de simpla si se pot schimba multe lucruri, cum ar fi ingredientele  sau cantitatile acestora. Se pot folosi vinete congelate de noi sau cumparate din comert, sau vinete pe care le coacem in cuptor in folie de aluminiu, pe gratar sau direct pe flacara. Se mai poate inlocui smantana cu iaurtul sau ceapa cu usturoiul.
Acum am sa va spun cum am facut eu.
Am decongelat vinetele, le-am frecat bine cu ulei, ca si la maioneza , am adaugat ceapa tocata foarte fin{ eu prefer ceapa tocata cu cutitul nu data de razatoare} si in final am pus smantana si am sarat dupa gust.
Alaturi de rosii si ridichii se serveste pe paine proaspata facuta in casa. In zilele urmatoare urmeaza reteta de paine facuta la minunata mea masina de paine.
Va doresc pofta buna!!!

Un comentariu:

  1. imi place mult salata de vinete , dar nu am incercat niciodata varianta cu smantana , trebuie sa fie fff buna!!!

    RăspundețiȘtergere