Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

joi

Strudel cu branza dulce


pentru ca baietelul meu nu mananca branza incerc toate variantele posibile 

Ingrediente

  • 1 pachet foi placinta
  • 500 gr branza vaci
  • 2 oua
  • 50 gr zahar
  • razatura de lamaie
  • ulei pt.uns foile de placinta
  • Portii: 5Portii: 5
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 30 minute

Mod de preparare

foile de placinta le-am lasat la dezgetat, eu am folosit foi Bella
branza de vaci am amestecat-o cu oualele, zaharul,razatura de lamaie
foile le-am impartit in doua si fiecare foaie am uns-o cu ulei.
pe prima jumatate din foi am pus jumatate din branza si am rulat, cu cealalta jumatate am procedat la fel.
rulourile obtinute le-am asezat intr-o tava si le-am dat la cuptorul preincalzit , la foc mediu pana s-au rumenit usor
dupa ce se raceste bine, se portioneaza.
POFTA BUNA

3 comentarii: