Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

joi

BROWNIE LA MICROUNDE

Atat de rapid si surprinzator de buna 






INGREDIENTE

3 linguri faina
2 linguri cacao amaruie de calitate
2 linguri zahar
2 linguri ulei
2 linguri iaurt sau lapte
1 ou
Un praf de sare
O lingurita praf de copt
esenta de rom
pt.decor:
zahar pudra
dulceata de visine


    MOD DE PREPARARE RETETA BROWNIE LA MICROUNDE

    Se amesteca toate ingredientele, eu le-am pus intai pe  cele lichide apoi pe cele solide. 
    Alt lucru care mie imi place la nebunie la aceastra praji este ca am folosit un singur vas, adica am luat un vas de yena rotund, am amestecat ingredientele si l-am introdus la microunde timp de 2 min. la 800 W, sau 3 min. la 700 W.
    Se scoate prajitura din cuptor, se rastoarna pe o farfurie si se serveste ca atare sau se orneaza dupa preferinte, eu am pudrat cu zahar si am pus o lingurita de dulceata de visine.

    TIPSURI

    • 1bolul trebuie sa fie plin doar cam ¾,altfel veti avea nevoie de timp pentru a curati cuptorul mai mult decat pentru preparare
    • 2Daca-l dorim mai festiv,putem sa-i adaugam putina glazura ,un moţ de frisca....



    2 comentarii: