Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

miercuri

COLAREZI FINI

Cautam pe net retete de paste facute in casa si am dat peste reteta de calarezi. In felul asta mi-m adus aminte de bunica si de copilaria mea la tara. Colarezi asa buni ca bunica nu cred ca poate sa faca cineva. Am facut cum mi-am adus eu aminte dar nu sunt asa buni ca ai ei. :)

Ingrediente

  • 1 ou
  • 2 cani faina
  • 1,5 l lapte
  • 9 linguri zahar
  • 5 plicuri zahar vanilat
  • 150 gr unt

Mod de preparare

intr-un castron am pus faina, am facut un gol in mijloc unde am pus oul si am inceput sa framant bine pana s-a inglobat toata faina












iese un amestec nisipos

am pus la fiert 1,5 l lapte si cand da in clocot adaug colarezii in ploaie
amestec continuu sa nu se prinda de fundul oalei si fierb cam 20 min.
dupa ce s-au fiert adaug zaharul, zaharul vanilat si untul
compozitia este destul de fluida, dar este ideala pentru copii, iar daca se mai raceste se mai intareste putin

Tipsuri

  • daca vreti colarezi mai mari , in faina se mai completeaza un strop de lapte sau apa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu