Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

luni

TRENULET



Ceva dulce, rapid de executat si de bucurat copii 

INGREDIENTE:


PENTRU FOAIE:
  • oua
  • 4 linguri zahar
  • 4 linguri faina
  • 2 linguri ulei
  • PENTRU CREMA:
  • 1 plic crema pentru prajituri
  • 250 ml. lapte rece
  • 4 linguri zahar pudra
  • PENTRU DECOR:
  • zahar pudra
  • biscuiti rotunzi

MOD DE PREPARARE:


Pentru foaie, am separat ouale, am batut albusul spuma cu zaharul, galbenusul l-am amestecat cu uleiul, am combinat cele doua compozitii la care am adaugat faina. Aluatul l-am intins pe o foaie pergament si am copt la foc potrivit. Cand am scos foaia din cuptor am pus-o pe un servet de bucatarie usor umed, am pudrat suprafata foii cu putina faina si am rulat-o.
Pana s-a racit foaia am facut crema de la plic (nu sunt mandra ca am folosit acest tip de crema, dar trebuia sa o fac rapid) conform instructiunilor de pe pachet. Crema am intins-o pe foaie am rulat si am dat la frigider. Dupa ce s-a intarit putin crema am portionat rulada, asa cum se vede in poza si am asamblat trenuletul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu