Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

marți

MANCARE DE FASOLE VERDE CU PUI

Servus dragii mei,

astazi am prestat o mancarica de fasole verde de la borcan, cu pui.
fasolea o am de la tusa Vali de la Bistrita, {multumesc foarte mult tusa a fost delicioasa}

INGREDIENTE:

un piept de pui
un borcan fasole verde conservata
o ceapa medie
1/2 ardei gras rosu
1 rosie cuburi sau bulion
2 lingurite faina
sare dupa gust
condimente
ulei
50 ml.vin

am ineput cu mancarica pentru ca dureaza mai mult decat friptura si am vrut sa le am pe amandoua calde la masa.
intr-o cratita am incins cam 2-3 linguri ulei am calit ceapa taiata marunt

 am adaugat ardeiul{eu am folosit ardei congelat}am pus o ceasca  de apa fierbinte si am lasat sa fiarba cam 10 min.

am adaugat  rosia cubulete si am mai lasat sa fiarba 5 min dupa care am pus fasolea

am dizolvat 2 lingurite de faina in putina apa rece si am pus la mancarica, dupa ce s-a mai fiert 5 min am pus sare am gustat si gata.

intre timp m-am ocupat si de friptura

pieptul de pui l-am taiat fasiute potrivite la-m prajit putin in ulei incins am adaugat vinul, condimentele,l-am acoperit cu un capac si l-am lasat pe foc mic sa scada tot vinul
asta este.


in timp ce se raceste putin eu ma apuc sa modelez mucenii pentru ca imediat imi vine sotul de la servici si trebuie sa il servesc ca atare de ziua femeii, ca poate primesc si eu ceva frumos

2 comentarii: