Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )

miercuri

TORT DE PRIMAVARA



Ii spun asa pentru ca la Brasov vine primavara tare greu, aici este vara intr-o joi si daca esti plecat de acasa ai pierdut-o  :)) 

INGREDIENTE

  • un blat de tort din 4 oua
  • 1 plic creme ole de vanilie
  • 1 plic creme ole de capsuni
  • frisca lichida
  • ciocolata alba si neagra pentru ornat
  • sirop pentru insiropat


MOD DE PREPARARE RETETA TORT DE PRIMAVARA

Am folosit un blat de tort din 4 oua,facut dupa reteta clasica.
Am taiat blatul in trei foi l-am insiropat si l-am umplut cu creme ole, un strat de vanilie si unul de capsuni. Crema am facut-o conform instructiunilor de pe ambalaj, cu diferenta ca laptele l-am inlocuit cu frisca lichida.
L-am ornat dupa imaginatia mea, la acel moment, adica eram extrem de obosita pentru ca era ora 1 noaptea. :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu